Wie zijn we?
Teamwork bepaalt uiteindelijk het resultaat
Onderwijsvernieuwing is een continu proces, vooral door de uitdaging van nieuwe technologieën. Tegelijkertijd ontbreekt het onderwijsinstellingen vaak aan de specifieke kennis en de capaciteit om innovaties zo in te zetten dat ze doen wat ze moeten doen. En als instellingen al overgaan op nieuwe technologie, zijn dat vaak trajecten die meer kosten dan begroot, langer duren dan verwacht en niet het resultaat leveren dat ze moeten leveren.
Daarom is Projectlokaal ontstaan: een projectmanagementbureau specifiek voor het onderwijs met uitsluitend projectmanagers die hun sporen hebben verdiend in de sector.

Onze RESULTAATmanagers
Projectlokaal helpt het onderwijs bij het neerzetten van resultaat. Onze resultaatmanagers worden hierin getraind en begeleid. Benieuwd wie zij zijn en wat zij doen, check hun profiel.

Marko schuuring
Betrokken, gedreven en enthousiaste project- en programmamanager met ruime ervaring en een dosis lef. Weet complexe vraagstukken te vertalen in concrete acties. Planmatig sterk en houdt van een systematische aanpak. Ideale gesprekspartner voor management, materiedeskundigen en uitvoerenden. Communicatief vaardig. Is in staat om belangen op één lijn te krijgen en te houden. Weet vertrouwen te winnen binnen het team en zijn omgeving. Hecht groot belang aan kwaliteit, transparantie, samenwerking en betrokkenheid van alle belanghebbenden. Een échte verbinder. IPMA-C gecertificeerde projectmanager. “Gets the job done”.
Wil je eens van gedachten wisselen over wat wij voor elkaar kunnen betekenen, neem dan contact op via 06 316 403 58 of marko.schuuring@projectlokaal.nl.

Daniel verhoop
Al meer dan 20 jaar ben ik iedere dag in de weer voor opdrachtgevers om veranderingen met een forse ICT-component en stevige impact op de primaire processen te realiseren. Mijn professie en mijn passie. De afgelopen jaren heb ik in het verlengde van overname- fusie- of professionaliseringstrajecten, veranderingsprogramma’s geleid op het gebied van processen en systemen. Deze veelzijdige programma’s liepen van organisatorische en procesveranderingen tot (Europese) aanbestedingen, pakketimplementaties, conversies, softwareontwikkeling en interfacing.
Wilt u eens verder doorpraten over uw situatie of uw organisatie en wat ik voor u kan betekenen? Aarzel dan niet en bel of mail mij via 06 464 051 36 of daniel.verhoop@projectlokaal.nl.

Bert-Jan Klaren
Als project- en programmamanager heb ik meer dan 20 jaar ervaring met onderwijs en ICT. In de rol van projectmanager was ik verantwoordelijk voor een breed scala aan projecten en programma’s. Mijn projecten bestonden uit marktverkenningen en aanbestedingen van onderwijslogistieke systemen en de implementatie ervan. Ook heb ik ervaring met de invoering van online examen- en toetssystemen in zowel het middelbaar als hoger (beroeps)onderwijs. Regelmatig word ik gevraagd voor ICT-projecten die zijn vastgelopen of cruciaal zijn voor de continuïteit van de instelling. Ik ben trots op de SURF Onderwijsaward die ik in 2019 in ontvangst mocht nemen. Dit motiveert mij om door te pakken op de digitalisering van het onderwijs.
Geïnteresseerd om eens te sparren? Neem gerust contact met mij op via 06-23600344 of bert-jan.klaren@projectlokaal.nl.

Marcel van Praag
Ik ben een gedreven projectmanager met meer dan twintig jaar ervaring in het begeleiden van veranderprojecten. De laatste tien jaar is de focus verschoven naar digitale transformatie. Een domein waarbij de driehoek van business change, business processen en IT de focus vormen voor succesvolle trajecten. Het vak projectmanager is het domein waar alles samenkomt en ik met veel plezier in werk en waar ik mooie resultaten in heb bereikt. Speerpunten in mijn aanpak zijn naast een gedegen en gestructureerd project meedenken over de inhoud en actieve deelneming realiseren van medewerkers, management en opdrachtgevers richting het gewenste resultaat.

SEBASTIAAN CASSÉ
Ik ben ruim 15 jaar werkzaam in het hoger onderwijs en het mbo, waarvan de laatste 10 jaar als projectmanager IT. Het onderwijs is een boeiende sector, maar ook een complexe omgeving om IT veranderingen in te organiseren. Om effectief te zijn moet je kennis hebben van onderwijslogistieke processen, de cultuur binnen onderwijsinstellingen kunnen omarmen, en begrijpen wat onderzoeker, docent en student nodig hebben. Om die reden krijg ik veel energie van projecten die op het snijvlak van business en IT liggen. Ik heb diverse implementaties geleid (roostersysteem, studentinformatiesysteem, digitale toetsing, plagiaatcontrole, portal & app voor studenten), (Europese) aanbestedingen georganiseerd en meer technisch georiënteerde projecten onder mijn hoede gehad, zoals het ontwikkelen van interfaces en systeemmigraties.

Ferdy Meijboom
Ik heb een brede ervaring in zowel lijn- als project- en programmamanagement van business- en ICT-projecten. Een hands-on verbeteraar waarbij processen en mensen de aandacht krijgen die nodig is om het beste resultaat te behalen. Moeilijke situaties weet ik helder te analyseren en te vertalen naar begrijpelijke veranderplannen. Op deze manier maak ik complexiteit beheersbaar waarbij ik regelmatig met verrassende, vernieuwende oplossingen kom. Het gaat om het resultaat en dan moet je ook van gebaande paden durven afwijken. Daadkrachtig, pragmatisch en resultaat gedreven waarbij ik gevoeligheden niet uit de weg ga. Organisatorisch sterk, sturend op inhoud, resultaat, relatie én acceptatie. Zo realiseer ik oplossingen die er echt toe doen.
Resultaatmanager op proef.
Resultaatmanagers gezocht!
Ben je nu actief als projectmanager, heb je ervaring in de onderwijssector en deel je onze resultaatgerichte visie? Neem vrijblijvend contact op. We zijn altijd geïnteresseerd om ons team uit te breiden.